Fitness banken en borsten

Gewoonlijk vrouwen zich tot lichaamsbeweging als een oplossing voor fysieke kenmerken die zij als minder dan perfect beschouwen. Hoewel het doel meestal is om een ​​groter dan gewenst lichaamsdeel te verkleinen, wil een meisje soms gewoon wat meer hebben. Het vergroten van de borstomvang is vaak de drijfveer achter dames die fitness bank met wraak uitpompen. U zult zeker enkele veranderingen zien wanneer u uw borstspieren traint, maar ze zullen waarschijnlijk niet de buste produceren die u voor ogen had.

Borsten kunnen niet worden uitgeoefend

Hier is het ding: borsten zijn een orgaan, geen spier. Deze problemen maken het onmogelijk om borsten te versterken, te verstevigen of te vergroten, ongeacht hoeveel hoeveel oefeningen u op fitness bank uitoefent.

Borstomvang, niet cupmaat

Oefeningen zoals bankdrukken werken niet op de borsten. Ze werken eigenlijk aan uw borstspieren, die zich achter het borstweefsel bevinden dat de borsten ondersteunt. Terwijl bankdrukken uw cupmaat niet vergroot, zal het trainen van uw borstspieren uw borstomvang vergroten. Dit heeft een verstevigend effect dat uw borsten beter ondersteunt en zelfs een beetje naar voren duwt. Het kan de indruk wekken van een lichte toename van het decolleté, maar onthoud dat bankdrukken en andere borstoefeningen uw borstomvang zullen vergroten, niet uw bh-cupmaat. Bovendien kan uw werkelijke cupmaat afnemen naarmate u vet begint te verliezen door te trainen.

Handige Pec-oefeningen

Als u aan uw borstspieren werkt, krijgt u niet het dramatische effect van implantaten, maar het zal uw borstspieren versterken en versterken en uw lichaamsbouw verbeteren. Wij zijn een voorstander van andere oefeningen om uw borstspieren te ontwikkelen, namelijk incline presses, zijwaartse armen met gebogen armen, cross-overs op de borst en flyes.

Belang van houding

Wanneer u aan het ontwikkelen van uw borstspieren werkt, concentreer u er dan niet op, met uitsluiting van alle andere spiergroepen. Overontwikkelde borstspieren kunnen strak worden en uw schouders naar binnen trekken, waardoor u een gebogen houding krijgt waardoor uw borst er plat en klein uitziet. Vergeet niet om uw rug toe te voegen – met name trapeziusoefeningen, zoals een verscheidenheid aan rijen – om de tegenoverliggende spieren te versterken die uw borstspieren in evenwicht brengen en u helpen rechtop te staan. Dit zal uw buste-lijn versterken, waardoor het effect van vollere borsten ontstaat.

Related posts

Leave a Comment